Så det kan gå.....

0kommentarer

Jag och Pärlan var på SATS Liljeholmen. Jag skulle träffa min PT för mitt tredje pass. Allt var frid och fröjd fram tills jag skulle mata henne innan mitt pass. Förvirrade jag hade glömt hennes nappflaska hemma 😳 Snacka om Ågren.

Jag for ut som en galen och in på närmaste apotek. Men de hade inte det jag sökte. Vissa säger att bebisen blir förvirrad av för många olika nappar. Så jag ville väl hålla någon form av ordning...... 

Förkrossad av mitt slarv gick jag med svansen mellan benen in på MiniSats och lämnade henne. Förklarade läget att det kunde bli hela passet eller bara fem minuter. 

Pärlan förtjänar verkligen sitt namn för hon var en pärla idag ❤️ Jag fick träna hela passet och hon hade varit så nöjd med tjejerna på Mini. Vilken lättnad. Fast jag skämdes endel ändå. 

Det blev en promenad hem och sedan lunch. Men först blev det lunch till världens bästa Pärla som inte ville vila middag (väldigt konstigt....eller inte då hon sov hela vägen från Liljeholmen och hem) Väl i sittern fick tösen för sig att det var ju ganska mysigt att sova iaf och somnade tvärt.

Lilla E och lilla A kom idag så nu är familjen hel igen. Det är mycket roligare nu när Pärlan är mer vaken och mer med. Hon skrattar när hennes systrar busar med henne.

Nu ligger alla tre finingarna och sover! Imorgon får jag och Pärlan besök av en fyrbent sötnos 🐶 och hennes matte. 

Vi ses imorgon! God natt


Kommentera

Publiceras ej