Nöjd-tjej-väckarklocka

0kommentarer

I natt väcktes jag av glatt gurgel. Familjens minsting tyckte nämligen att det var kul å prata med STORA bokstäver. Jag lät henne hållas en stund. Ibland händer det ju att hon blir trött på att ligga där och jollra och somnar om helt enkelt. Icke. Så det blev upp och byta på henne. Och en dos mat :-)
 
Sen var det upp igen vid 5 och sedan gick vi upp på riktigt vid 6.30/7.00. Frukost till mig och lite lagom pepp. Iväg till SATS Liljeholmen och min PT. Jag kommer ha träningsvärk imorgon. Även om det är svårt att tro det. Ett litet minus är att vissa tillfällen är PT-passen samma dagar som Strong Mama och då funkar det inte med passningen av Pärlan. Man får max ha sitt barn på Mini i 90 minuter. Så min ekvation 60+60 funkar inte :-/ Dock får jag ju träning iaf :-P
 
Pärlan är för det mesta väldigt snäll och timid. Idag tyckte hon dock att det var tråkigt så med fem minuter kvar på  PT-passet ropades jag in till MiniSats. Liten sötnöt var trött så vi tackade för oss och rullade hemåt. Väl hemma blev det lunch både till henne och mig. Samt en välförtjänt powernap :-) Nu är det pyssel som gäller innan sambon kommer hem och sen är det *håll i er* HEEEEEEEELG!!!!!
 
Det ska bli så skönt och det finns inget i kalendern - helt tomt....slappa, mysa, gå promenader, mysa lite till, sitta i solen och få lite färg *måste ju jämna ut min bonnabränna jag dragit på mig under mina promenader med jacka...*
 
Om vi inte ses innan - ha en skön fredagskväll och njut av att det är helg!
 
//Jenny
 
 

Kommentera

Publiceras ej