Vi fick finbesök idag och stackars farfar

0kommentarer

Idag tog vi det ganska lugnt på morgonen. Pärlan vaknade vid 5 och sen somnade hon om och sov 1,5 timme till. Sen blev det upp. Kärleken gav sig ut på en springtur på morgonen och sedan svischade han iväg till jobbet. Jag och Pärlan tog en liten promenad och sen knallade vi hem.
 
Killarna från Bravida var här och fixade med våra element. De har låtit så förbannat mycket i dem under vintern. Men nu ska vi bli av med suset. 
 
Klockan är mycket och jag borde gå och sova så jag är utvilad till mitt PT-pass imorgon. Stackars Pärlan ska få vara med om sin första föreningsstämma imorgon. Hua. 
 
En annan som det är synd om är farfar. Han har gått och brutit benet. Så nu är han gipsad och har 6 veckor framför sig med ett vitt ben. Stackarn <3
 
Jag och Pärlan var ute på en promenad till sen idag. Och sedan kom en vän till mig och hälsade på. Hon har inte sett Pärlan sedan februari. Så det var ett kärt återseende.
 
Nu ligger min lilla Pärla och sover sedan ett gäng timmar tillbaka. Ibland undrar jag hur en bebis förstår att de ska sova hela natten. Jag menar ta till exempel Pärlan - dagtid kan hon sova 1 alt 1,5 timmar lite sådär under dagen oftast i samband med mat och sen vaknar hon som på beställning. Men på natten då sover hon och vaknar först flera timmar senare. Mycket kan man tänka på såhär en tisdagskväll......
 
God Natt :-)
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej