Sköna helg

0kommentarer

Helgen försvann lika snabbt som vanligt. Fast det kanske är tur att det inte är fler dagar, jag hade förmodligen slöat till mig rejält
 
Igår var vi på en liten utflykt, inte alls långt hemifrån. Vi tog oss till den lite vintriga Sätra stranden. Jag, D, Lilla E och Lilla A.
 
Lyxen under promenaden var varm saft och frukt! *mums*
 
 
Helgen bjöd även på en "det man inte har i huvudet får man ha i benen" två gånger på ungefär en timme. och den känslan satt tydligen kvar i kroppen idag på morgonen. Sprang ifrån mitt busskort och hade inte extrakortet kvar i jackan. Så det var fullt ös hem igen och hämta.
 
Idag är det ingen vanlig dag lillebror har kommit upp med två vänner för att se Johan Glans med mig och D. Och D fyller år idag. Vilken tajming med Johan Glans :-D Så det blir lite mys med de goa skåningarna och en härlig show *hoppas jag*
 
Ses imorgon veckans äventyr har ju bara börjat :-)
 
EF
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej