Ont

0kommentarer

Ibland gör vissa ord ont. Ibland gör vissa handlingar ont. Ibland förvånas du av människorna omkring dig. Vare sig det är med mening eller inte. Vissa saker tar sig in i själen och andra kan man skaka av sig. Oavsett blir man berörd. Och det tar olika tid att ta sig tillbaka.
 
What does'nt kill you, makes you stronger!
 
 
Nu till annat :-)
 
Blir lite bitter när jag provade appen för den här bloggen och hela skiten försvinner. Så jag gör ett nytt försök att skriva...och hittills har jag klarat mig :-)
 
I måndags var vi på Johans Glans när han uppträdde på Cirkus. Lillebror och två vänner till honom kom upp och bodde hos oss.
 
Av 90 minuter skrattade vi i 100 minuter.....Han var så rolig och vissa saker var så självklara. Bra platser fick vi oxå parkett första raden :-D Tack!
 
 
Kom på den braiga idén att köpa via jeans, ja alltså jag har inte köpt dem än! Men jag hittade ett par andra fina byxor i en affär i helgen som gick. Färgen var somrig och det bara lyste pastell om de.
 
Jaha, varför köpte hon dem inte då...tänker du som läser (jag vet det nog ;-P )
 
Jo för att jag en glad tjej på 31 jordsnurr...jada jada, bla bla.... men jag klarar tydligen inte använda mig av mina ögon.Dags att göra om och rätt!
 
Back 2 business vi ses imorgon.
 
Peace out
 
 
EF
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej