Ny kamp

0kommentarer

FitnessFighten har smygbörjat....eftersom jag drar ner på allt nu. Socker/fett/alkohol. Jobbigt bara att påsken piper förbi nu... Min käre pojkvän har redan påbörjat och kommer köra parallellt med mig. Det tror jag kommer bli kanoners. Då kan man peppa varann och hjälpa varann upp om man hamnar i en dip.
 
Så egentligen var jag en dålig människa igår när jag träffade Girlsen på gemensam påskmiddag. Kallskuret, potatis, köttbullar, prinskorv och ägg. Och självfallet PÅSKMUST(massor med socker...).
 
Jag må ha lätt dålig karaktär när det kommer till storhelger - det finns ju så mycket trevligt att äta och smaka. Så att låta bli helt - det klarar jag inte av. Jag har väl karaktär som en hamster i ett springhjul....
 
Ska hjälpa en kompis att flytta på fredag *hoppas den värsta träningsvärken har gett sig av*
 
EF
 
 

Kommentera

Publiceras ej