Jag och Mark, Plus att jag har rensat i mitt liv

0kommentarer

Jag och Mark har varit på vinterkurs i Älvdalen. Mark var en duktig maskot hela veckan igenom. Lätt utmattad när han kom hem.
 
Jag lyckades med konststycket att logga in på min Hotmail på jobbet. Det har inte funkat på typ ett år. Hittade en massa gamla mail som tillhör det förflutna. Men nu är de borta. Gone and away. Orkade inte ens läsa det som stod i de där. För mig var det väldigt djärvt att göra så. 
 
Igår (läs tisdag) var jag på Body Pump på morgonen. Trodde jag skulle vara mer död än levande idag. Men än har inte träningsvärken infunnit sig på det sättet jag trodde.
Klart att jag har träninsvärk i kroppen efter gårdagens pass med ny koreografi. Men jag mår kanon :-)
 
Vi har tjejerna denna veckan så det blir mycke å göra.
 
Blev precis sugen på att göra egen bjönbärssylt *mums* Kanske skulle ge mig på det i helgen :-)
(Det blev ingen)
 
 
Nedan är en text som florerat på Facebook ett tag. Kontentan av det hela är - sluta vara en vidrig människa mot andra.
 
"Pojken du slog i hallen idag, han begick självmord några minuter efter. Flickan ni kallade hora, var en oskuld. Pojken du kallade tråkig, måste arbeta varje natt för att försörja sin familj. Flickan du knuffade, hon är redan slagen i hemmet. Flickan du sa var fet, hon försökte att svälta sig till döds. Den gamle mannen... du har gjort narr av han har ett otäck ärr över sitt ansikte, han kämpade för sitt älskade land. Den pojke du mobbade så att han grät, hans mor är intagen på sjukhuset och är i fara. Du tror att du vet allt om dem, men det gör du inte!"

Kommentera

Publiceras ej