Det händer mycket nu :-)

0kommentarer

Oj var ska jag börja någonstans....
 
Ja jo som vi alla har noterat ligger det FORTFARANDE snö på marken och JA även jag är trött på detta.
 
Men idag när jag kom susande ner för backen mot tunnelbanan så var det ljust ute :-) (notera att klockan då var ca 5.45)
 
Såhär såg det ut ca 6.15 i Slussen. Det bästa av allt var att det var inte kallt trots minusgrader. Det var skönt ute. Och det mina vänner var länge sedan jag kunde säga det!
 
Jag har inte varit och tränat på säkert tre gånger och imorse var jag inte superladdad direkt. Men jag masade mig upp och väl på Spårvagnshallarna fanns det inget annat att göra än - just det GILLA LÄGET!
 
Så nu har jag kämpat järnet och fått infon att "mitt" kära pass kommer försvinna då de gör om scheman och nya saker kommer komma in.
 
*Hmmmm....vad ska jag göra på tisdagsmornar nu då?!*
 
Min kära D kom med din brilljanta idéen - annat ställe och annat pass. Ska bli sjukt spännande med lite nytt.
 
Avslutade dagens träningspass med (se bilden nedan)
 
Det var en grej.
 
Sen har vi det här med träningen över lag.
 
Man har sina perioder i livet och den senaste månaden har  varit väldigt givmild iaf när det kommer till mat och dryck. Jaha, vad gör man åt det då? Jo man är galen som jag.....haha.....och anmäler sig till FitnessFighten.
 
Så på måndag den 1 april (och nej det är inte ett skämt!!!) börjar fighten mot det jag vill bli av med för att få tillbaka den bästa självbilden av mig själv :-)
 
Snart är det påsk och det brukar innebära SKÅNE :-D Men i år rullar bilen norr ut :-)
 
                                              
Idag fyller även bästa tjejen år!! Det var sjukt roligt att prata med dig nu på morgonen !
 
Ikväll blir det "påskafton" med tjejerna! Ska bli så mysigt!
 
Och imorgon blir det möte. Ska bli intressant.
 
Vi ses :-)
 
EF

Kommentera

Publiceras ej