Dagen innan Maiden :-)

0kommentarer

Imorgon blir det fullt ös :-)
 
Idag är det en stor dag iaf för lilla E. Det absolut allra sista dagen på dagis idag. Till hösten drar år noll igång. Stort för liten flicka och spännande :-)
 
Satt själv tidigare i sommar och längtade lite efter att plugga igen. Men sen såg jag min vän sitta och skriva anteckningar till sin Arbetsrättstenta - jag slog genast bort min tanke att börja igen....för sitta och föra anteckningar saknar jag inte. :-P
 
Som jag sa, imorgon blir det fullt ös i dubbelbemärkelse!!
 
För vi ska med lite vänner till Friends Arena och lyssna på lite musik :D
 
Som förband har vi de otroligt bra Sabaton! Ska verkligen bli kul att se de igen.
 
 
Och Sabaton värmer upp publiken åt - Precis - Iron Maiden!
File:Ed-Force one 757.jpg
 
Ska se om jag får till några bilder i morgon som jag kan lägga upp här!
 
Nu är det dags för en
 
//EF
 

Kommentera

Publiceras ej