Idag är dagen som....

1kommentarer

....jag låter bli att fira.
 
Jaha, varför då tänker du!
 
Jag gillar inte när någon, i det här fallet tjänar pengar på mig. Bara för att jag ska få dåligt samvete för att jag inte uppvaktar mina nära och kära tillräckligt ofta.....
 
Jag tror på att alltid visa de nära kärlek ofta och mycket.
 
Det var mina tankar om Alla <3s Dag.
 
Har idag (läs onsdag 20/2)  verkligen vaknat med ett leende på läpparna :-) Tänk hur livet
 
Fick en idé från en vän igår och jag funderar på  att göra det samma. Hon ska börja skriva i sin blogg igen men plockar bort det som varit. Det kanske är en bra idé. Lämna det gamla bakom sig och fokusera på det nya. Dock tar det emot att radera en massa. Får nog fundera en stund till.
 
Hade tvättstugan i helgen och fick hjälp av lilla E. Det blev en ganska komisk stund. Hon ville hemskt gärna lägga in tvätten i maskinen själv. Självklart fick hon det - inga problem. Rätt var det är utbrister Lilla E med förvåning i rösten " Vilka små trosor du har!" Vad svarar man för pedagogiskt på detta blev min första tanke. Min replik tillbaka blev "Ja, så kan det vara" Och i nästa stund hittar hon nästa par och "anklagar" dessa för att vara kalsonger *hmpf* Fick vackert förklara att vuxna kan ha olika sorters trosor :-) Och nej jag äger inga mormorstrosor PUNKT!!!!
 
 
Idag har träningsvärken hittat mig....*morr för vissa instruktörer* Men uppenbarligen lönar det sig. För nu har jag kommit igång ganska så bra och det är så skönt. *Tänk att faktiskt inte bara betala medlemsavgiften, utan även gå dit!*
 
Snart, nästa vecka är det dags för den årliga turen till Älvdalen. En ganska stabil skara som följer med oss upp. Ska bli kul trots att det är samma koncept som tidigare är det ju trots allt nya ungdomar. Kul :-)
 
Over and out!
 
EF
 

1 kommentarer

willow

20 Feb 2013 14:13

Precis som vi. Våga vägra valentin!!
Har kärlek alla andra dagar istället=)
Vi saknar dig här nere, speciellt nu när det börjar röra sig i magen igen.'

Kramar från oss!!!!

Kommentera

Publiceras ej