Slutspurt

0kommentarer

Oj oj oj.....Nu är det på dagen över. Jaha tänker du..."vad då över?!" FitnessFighten såklart - iaf på pappret *ler*
 
April har ju "bara" 30 dagar den 30de april slutar "mitt program" med FF. Meeen jag kommer inte sluta vara nyttig bara för det. Jo visst jag kommer att ha en dipp på fyra dagar när det är dags för gröntjänst. Menar, VA mat är ju både ja och nej tack....Äter för att man behöver näringen men jag skulle överdriva om jag sa att det var det godaste i världen jag någonsin ätit. *host*
 
Så en sista vecka med pussel av livet och träning. Men vi kommer fortsätta träna och äta nyttigt :-D
 
Våren är nog påväg....iaf så känns det så på mina springturer på mornarna.
 
Mina Converse har hittat ut :-P Mina mörkblå och mina lila. Ytterligare ett par bor hos oss varannan vecka från och med i lördags - mina ynglar visst av sig *fniss*
  
 
Majblomman har oxå gjort entré :-) Det måste ju vara ett säkrat vårtecken ;-)
 
Förra veckan hade tjejerna. Bus hela veckan lång. Mycket som ska hinnas. Fruktstund. Morgonmys. Kalas. Nya skor till Lilla E. Bus i flyttlåda å inte att förglömma.....lördagsgodis(till tjejerna, inte oss)
 
 
Vi provade i helgen som gick - Lokas nya efterrätter. Choklad shake, Lemon Pie och Straberry Icecream. Vi hann bara med att prova Choklad shaken - intressant smak...
 
Ikväll är det tvättstugan som gäller - jippi....eller hur var det nu....nåja...det måste göras!
 
Vi ses!
EF
 
 

Kommentera

Publiceras ej