Nya steg ut i det okända

0kommentarer

 
Livet är och blir aldrig som man har tänkt sig.

Det förändrar sig  från dag till dag.

Stora förändringar kan plötsligt dyka upp.

Hela detta året har varit en stor förändring både med skratt och tårar.
Jag har varit sjukt dålig på att skriva här och jag skäms väl en aning för det återigen....känns tyvärr som att det har blivit en dålig trend.
 
Nu närmar sig 2013 med stormsteg. Året då jag vill hitta en underbar lägenhet som jag kan fixa till. Året då jag ska se till att hålla min kropp tipp topp och nu tänker jag inte på träning. Efter årets eskapader med sjukhusbesök hit och dit måste jag fokusera på att bli frisk.
 
Tackade nu i helgen nej till ett otroligt förslag. Men hälsan måste gå före. Har jag inte den kommer jag inte kunna genomföra mina uppgifter ordentligt. Tråkigt men fruktansvärt sant,
 
Tog en tur med mina små ben idag och kameran fick följa med. Lite oväntade bilder, somliga kanske tycker de är tråkiga och förvirrande -  då får ni tycka det!
 
 
 
 
 
Tjipp!