Ja se det snöar, ja se det snöar :-)

0kommentarer

Det var väl roligt hurra!
Nu kommer vintern, Nu kommer vintern
Som vi har önskat, hurra....
 
Jaaaaa, snön är här och jag är så glad. Jag vet att det låter konstigt att jag gillar snö, med tanke på att jag är skåning osv... Men vad gör det om hundra år ;-)
 
 
Känner mig lagom busig idag, skulle hellre vara ute i snön och leka. Göra snöänglar och snölyktor. Alltså inte jobba.... Men det är ganska mysigt idag här...
 
Dricker glögg och julte, äter pepparkakor och myser allmänt.
 
Ikväll blir det lite sång, lite pingis och trevligt sällskap :-) Imorgon fortsätter det trevliga sällskapet. Ut på stan en vift och shoppa lite. Kom precis på den goda idén att göra en adventskalender till mig själv....kanske bli en tur ut till Sephora *hihi*
 
Ja jag vet hur jag skämmer bort mig själv ;-)
 
Ha en underbart snöig dag!
 
EF

Kommentera

Publiceras ej