What? Snö?! Regn!?

0kommentarer

Men vad är det här?

Snö



Inte okej!

Man blir ju lessen i lilla ögat.



Idag är jag duktigt sliten. Har sovit sådär. Det var tydligen samma sak med Kärleken. Jobbigt när man inte kan sova som man ska. Tror det är vårt element som spökar. Det står på nollan men ångar på för fullt :-S

Lille katt var helt underbar natten till måndag. Han sov hela natten. Inatt (läs natten till tisdag) var han busig igen. Zzzzz....

    (den svartvita katten på bilden är inte min kise!!)

Idag onsdag har det varit korvgrillning hela dagen... Nej skämt å sido. Den delen av KTH som inhyser Arkitektutbildningarna har brunnit hela dagen. Helt galet. Jag satt i vanlig ordning och sov på bussen (tycker det är ganska skönt :-P ) Vaknade vid Stadsbiblioteket att folk som kom på bussen luktade grillad korv....

Fick förklaringen sen när jag kom till jobbet och kikade in mot stan. Det var vit rök som steg mot himlen. De håller fortfarande på att släcka. De fick spränga taket i aulan.

  

 Så tragiskt. *snyft*


Just det...missade ju helt...hur det nu gick att göra... Bröllopet i England. Fick mig att tänka tillbaka på förra året när vår kronprinsessa gifte sig.



Prins William och hans prinsessa 29 april 2011

Förhandsgranska

Kronprinsessan Victoria och hennes prins 19 juni 2010




Jag nedanför Logården den 19 juni 2010

Var precis och kikade mot KTH och röken kommer fortfarande 16.00 och larmet kom till larmcentralen 7.15. Usch.

EF

Kommentera

Publiceras ej