Jag fick det!! Jag fick det!

1kommentarer

Idag(läs onsdag 4 maj)  fick jag ett värmande sms från Karolinska!

Såhär stod det!

"Tack! Det blod du gav har nu kommit till nytta för en patient. Hälsningar Blodcentralen"

Vad glad jag blir, blir nästan lite tårögd.






Och nu kommer helgens skoparad!!

 Vad sägs om att ha en sandal som matchar din bikini helt och hållet....

   Om det mot förmodan skulle regna så har man alltid paraply!! ;-)

 Om man nu har fobi...varför inte försöka motverka den med ett par spindelskor!

Har idag dratt ut allt från ett förråd. För att sedan sätta in allt igen fast finare. Borde göra klädkammaren hemma. Men jag VILL INTE. ORKAR INTE. MÅÅÅÅÅSTE. *suck*

 

När man tittar ut nu, känns det inte så inspirerande att haka på träningen inför HVSS. Grått och dassit väder...jag vill ha sol och värme!!! Funderar på om jag ska ge mig på att baka idag....



Ha en underbar helg.

Vi ska tydligen imorgon kanske hjälpa till med föreningens dag. *gäsp*
Blir sele på för lille katt..... om han kommer ut....

EF

1 kommentarer

Ann-Sofi

13 May 2011 22:25

Vad coolt med blodet! Visste inte att man får sms så där. Ska testa för första gången på onsdag, har varit och testat mig förut och ska ge för första gången nu.

Kramis

Kommentera

Publiceras ej