Vad glad busschauffören blev idag.....

0kommentarer

När han i full fart från Slussen fick sänka hastigheten för en sån här;

.....hahaha....

Men när vi kom ut på Skeppsbron burnade han om i full fart :-)

Idag blir det lektion i stridsvärde, så får vi se om de små liven ( som i de flesta fall är längre än vad jag är...) har lärt sig något!! Hoppas det. Kanske till och med kör en snabb quis med dem gällande förra veckan!!

Dagsform: Hoppas att det som chefen sa inte händer....Han sa att det skulle snöa och då blir det mungipor ner på mig.....Om inte så håller jag dem uppe!

Man kanske skulle dammsuga upp snön....

Oh jag e kär! Det sa iaf damen i telefonen! "Kan du koppla mig är du kär!?!" Typiskt skånskt sätt att be någon gulligt om något. Man blir så glad när man hör det!

Saknar mormor, men nu kanske jag får se henne snart!!

Mormor 4 ever!

EF



 

Kommentera

Publiceras ej