Våffeldagen

0kommentarer

 Idag ska det ätas våfflor!! *mums mums mums*

Dagsformen idag hade kunnat vara bättre! Iaf på morgonkvisten. Vaknade på helt fel sida, muttrade bittert att jag var tvungen att gå upp... Hårbollen missade kattlådan så det blev gatlopp runt i lägenheten och han skitade ner lägenheten... Vet inte om jag vill komma hem och se förrödelsen...om det är någon.....

Muttrade något bittert på Kärleken och surade till bussen. Väl på jobbet var det livat, man kunde köpa fralla! Så det köpte jag! *gott*

I min enfaldighet så trodde jag att jag var kvitt snön....Tydligen inte, för när jag tittar ut genom fönstret så är det snöyra utanför. Hur gick det här till?? Jag vill inte ha mer snow.....



Idag fyller Chrill år och då blir det en grattiskram på MBQ! ska bli kul att se honom igen! Har inte träffat honom sedan jag slutade på hotellet.

Btw...nu skiner solen för fullt igen....

Jag försöker hitta en funktionsduglig jacka att ha när det inte är för kallt men inte heller för varmt.... Jag har en men den har egentligen redan flyttat ner i soptunnan....Jag har bara inte lagt den där än.... Blixlåset är trasigt så jag kan inte lämna in den till Myrorna heller. Kan ju inte lämna trasiga saker.

Var precis iväg på lunch och plånboken mådde dåligt...Hade gjort om jag hade köpt allt jag såg i affärerna. Vill ha, vill ha, vill ha...ALLT! Eller iaf endel av det nya vår modet. Fanns mycke intressanta saker!!

Dagens I-lands issue:
För någon vecka sedan gick jag på lunch. Med blickan fäst vid marken upptäckte jag en stor hårtuss-look-a-like... När jag passerade över såg jag att det var en avriven/lossnad extension. Lite lätt äckligt. Var ju mycke hår.... *kräk*

Clip-on Volume, Mini, BrunOm man nu har förlägning, vill man inte att de ska sitta fast?! Det hade jag velat, OM jag hade nyttjat detta aber. Blä.... man kan få hem "hårprov" om man inte kan bestämma sig för rätt färg.

Startbox Keratinvax  Hårtränslim, Svart  Clips Large, Styck Man blir verkligen sugen på att förlänga håret...INTE....känns ju som jag lagt in bilder på  ett scrapbooking set. Tack, men nej tack!

Det kanske bara är jag som har lite problem med att ha andras saker/hår/kläder för tätt inpå mig... Köper aldrig (i stort sätt) secondhand. Diggar inte riktigt. Sen beror det väl på vad det är och vem man fått det ifrån. Jag kan ju använda kläder min bror har haft, likadant med Kärlekens kläder. Det är inga problem. Men att gå in i en affär och köpa något som någon annan inte vill ha. Kan jag inte. Jag vet att det låter illa/konstigt, med tanke på att jag själv lämnar kläder till Myrorna. Men sån är jag!

Nä, nu blir det snart helg!

Ha det så bra!

EF

Kommentera

Publiceras ej