Oxå var det måndag igen....

0kommentarer

Helgen var som vanligt för kort...Iaf tycker man det....Vill alltid ha en extra dag.

Dagsform: Ville egentligen bara ligga kvar i sängen och sussa vidare. Men icke! Efter många om och men fick min kropp för sig att lyda mig och tog sig upp ur sängen!

Träning: Idag skulle jag hunnit träna mellan jobbet och MK, men med ett väldigt upptaget liv....så

Helgen:
Vi tog hand om Benny! Så under helgen har vi haft 2 st x 4 ben och svans. Tycker nästan lite väl synd om honom. Lillekatt använde nämligen honom till studsmatta. Inte helt okej....

Vi tog en lång promenad längs med Årsta viken i lördags, Benny gillade att knalla runt i snön. Och vi gillade som vanligt att klampa runt i kladdet...

Kamurran fick följa med, lägger upp bilder sen!

Ikväll:
Blir det MK


Anna Anna, finaste Anna, har blivit Sales Director så nu blir det nya marker att ha möten på!!

Jag blir så arg:
Har precis läst artikeln i dagens City om mäns våld mot kvinnor. Just nu är ilskan så enorm att jag sitter och skakar av ilska. Jag säger inte att det inte finns kvinnors väld mot män, för det gör det. Och jag kan bli nog så arg då.

Men när man har bevittnat våldet från insidan och vet hur det kan vara och hur det har varit - finns inga gränser för det hat och förakt jag har mot dessa män (eller kvinnor).

Ingen av dem som det står om i tidningen har erkänt det som de faktiskt har gjort och det kommer de aldrig göra.
Vet du varför?

Jo för de anser att de inte har gjort något fel.

Helt sjukt.



EF

Kommentera

Publiceras ej