Onepiece?

1kommentarer

Ska man ha det eller inte??

Den ser förbannat mysig ut. Men samtidigt ful. Jag menar ska jag som vuxen människa ta på mig en ralle med luva i stil som mina vänners småttingar? Känns lite konstigt...



Plus att vissa av dem  är SNORdyra...Hmmm..tåls att tänka på!!

Har iaf köpt rosa och blå skosnören till mina ljusblå/turkosa Converse :-)

Hört på/vid bussen:

"Jag väntar på bussen. Så jag är inte hemma förräns jag är hemma!" Ne, men det är väl klart att du inte är hemma förrän du är hemma. *pucko*

Dagens debatt:

Sitter och läser Aftonbladet om ungar och maktlekar. Visst barn är elaka av naturen. Säg inte emot mig. Framför allt är de underbart ärliga. Helt galet hur de lyckas. Dock så är det en viss cred i det hela att de inte hänger med på man kanske inte ska säga allt man tänker. Vi vuxna är ju så, vår ärlighet ligger på en helt annan nivå än barns.

Om ett barn inte gillar ett annat barn säger han/hon det. Vuxna är mer för att "täcka" över det...

Men när man hittar på "lekar" som generar i ska vi kalla det misshandel. När leken heter typ hålla andan längst. Och första person som måste hämta andan, får de andra slå på. Vad är det för lek. Jo en elak barnlek. Usch.

http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article12745624.ab


Nåt annat:
Ah..... det j*vla godissuget är ju inte att leka med. Sitter här och är så fruktansvärt sugen på candy, så det är ju helt galet.



Jag är en gottegris! Ibland iaf....


EF

1 kommentarer

Linnéa

18 Mar 2011 12:51

Jag köpte en, den är amazing! Chillar i den dagligen och den är verkligen helt funktionsduglig på alla sätt! Och även om man ser lite muppig ut vänjer man sig...och den är helmysig att kramas i oxå. Min sambo köpte också en och det är riktigt nice att kramas med dom på. =D Det blir som en enda stor mjukishög med gos och man fryser inte för att tröjan åker upp heller när man ligger i soffan å rullar runt

Kram!

Kommentera

Publiceras ej