Nu var det lite svalt igen...

0kommentarer

Dagsform: Hata, hata sommartid.... Tidsomställningen är ju rent ut sagt katastrof. JAG VILL SOVA!! Mina bihålor gör ont och jag vill bara ligga hemma och sova bort det. Jag skyller allt på sommartiden. Manblir helt virrig i skallen av den här tidsomställningen... *snyft* M...jag vet, I-lands problem...

Träning: Till och från tunnelbanan, orkade inte hoppa av i Slussen för att få en redig morgonpromenad....

Helgen:
I helgen var det kallt. Självfallet, vi var ju trots allt ute på övning med ungdomarna! Trots lite fadäser så tycker jag att det gick ganska bra. Finns ju alltid något som man kan förbättra. Men i det stora hela är både jag och min ÖL mkt nöjda. Vi överlevde ju....

Och ungdomarna var kanonduktiga.

Nackdelen med:

Vända-kappan-efter-att-någon-annan-sagt-det
:
Man kommer med ett förslag. Blir totalt utröstad. Sågad nedanför fotknölarna. Nästintill idiotförklarad. Någon annan, i det här fallet, en person med högre grad, har provat mitt förslag och godkänner min idé. Informerar resterande grupp om detta och dessa gillar helt plötsligt idén. Jag säger bara fy f*n!

Skulle vara kul (och inte kul) att veta varför det helt plötsligt var en bra idé. Snacka om att vända kappan efter vinden. Fy f*n!

Det gröna livet
:
Man tycker aldrig att man har en ledig helg. Kan ibland vara jobbigt att vara en av de instruktörer som ALLTID är med på allt. Det är roligt att hålla på med detta. Men ibland önskar man (som idag) att det fanns en dag till på helgen så att man kunde ta igen sig och vara fit for fight på måndagen!

Katten
:

I love my dammtuss. Men när han 04.10 imorse fick för sig att skutta, helt oprovocerat, på mig. Var jag inte helt övertygad. Låt mig få sooooooooooooooooova, snälla dammtuss! Jag fick stänga dörren för att jag och Kärleken skulle kunna få sova de sista timmarna idag nu på morgonen!

 Katten på bilden tänker "Hopp, hopp!"

För korta helger:
Jag säger som alla andra, en dag till på helgen hade inte gjort ont! Åtta dgr i veckan, fem jobba, 3 lediga! Jag röstar för!




Ont i kindtanden:
Tror jag håller på att få en inflamation i tandköttet. INTE hallon!
Men det är bara att BITA IHOP (hahaha...vad rolig man kan vara) Väntar iaf några dagar innan jag ringer tandis!
Brukar ordna fixa till sig på egen hand! Vi får se!

Fluff:



Fy fasen vad gott!! Måste ha!! Fluff, here I come!

Konstiga SMS från okända typer....:
Det är tydligen helt okej att på må få skicka SMS till vem som. Igår fick jag ett sms från nåt UFO. 

"Hejan du singel?"

Eh va?! Vem skickar sånt? Låt mig vara. J*vla miffo.

Jag har ingen aning om vet detta är? Och framförallt, jag BRYR mig inte heller.




Hm...en Ipren hade inte varit helt fel nu...Tandvärk och bihålorna är ingen rolig kombination. Eller så står jag helt enkelt ut, som vanligt.....

Klem!

EF

Kommentera

Publiceras ej