Jag slår på stort!!

0kommentarer

Och slänger iväg tre blogginlägg idag!

Dagsform: Duktigt utsövd.

Träning: Mja, idag kan det nog bli en promis med kamurran!

  och sedan kanske man ska dagen till ära trycka i sig en Slemma

Gårdagens fiasko:
Hallååååå! Vad hände egentligen igår. Jag är lessen ut i tåspetsarna...
 Och då är det ändå "bara" första matchen som är spelad....

AIK får för sig att vinna med 4 - 2. Inte bra start på slutspelet. Men det är klart det måste väl ändras om i ledningen. Jag menar Frölunda åkte ur. Så då är ju inte omöjligheten att HV oxå kan det....

Men ändå.... *gråt*

*Fundering*
Så visade den fula nunan sig igen... Jag förstår inte. Kanske för att jag inte tänker på det sättet själv. Nåja....vad är en bal på slottet?! Alla kan inte vara lika.

EF

Kommentera

Publiceras ej