Jag förstår inte.....

0kommentarer

Om man söker efter en viss sorts info. Varför lyssnar man inte när man får svar?

Och varför man "måste" ha en viss titel för att folk ska börja lyssna.. är det bara jag som tycker så eller är det fler?




Idag blir det fys!! Ska bli riktigt roligt!! Skönt att röra på sig lite!

Saknar Kärleken, men han kommer hem imorgon så det ska bli mysigt. Tills dess är det jag och katten som bestämmer där hemma.

Busflingan skuttade som vanligt på mig i morse. Dock var det 1 minut innan klockan skulle till och ringa, så det gjorde inget :-)



Helt sjukt....jag är sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå godissugen. Helt galet. Jag drömmer ju till och med om godis. Hur illa är inte det? Borde ha ett litet trädgårdsland så jag kunde knapra grönsaker dagarna till enda....



EF

Kommentera

Publiceras ej