Fredag fredag fredag!!

0kommentarer

Tjo! Hopp!
Sliten knopp!

Dagsform: Har nästan slutat ha ont i halsen! Men jag lyckades inte hålla mig ifrån en mindre förkylning...  :-( 

Träning: Nä e man en förkyld nos, stannar man hemma!!

Vad händer:
Idag kommer Benson hem till oss. Eller rättare sagt så ska jag åka och hämta honom efter jobbet nu. Ska bli intressant om han och Laban sover hos oss i sängen. Eller om de håller låda hela natten!



Laban ninjar upp Benny. Och Benny tittar förundrat på.....

Hoppas på fint väder i helgen så att jag, Kärleken och Benny the dog kan ta uppfriskande promenader!! Den lille mannen han kan ju gå hur länge som helst. Sist vi hade honom hos oss var jag ute och gick med honom i närmare 4 timmar och han hade säkert kunnat gå i 4 timmar till....



Finaste Benny!

Ha en skön helg!

Kram

EF

Kommentera

Publiceras ej