Do You Here The People Sing....

0kommentarer

Singing the song of angry men...... Tralalalalala....Lalaaaaaaaaaaaaa!

Les Misérables - The 25th Anniversary   

F*n vad jag vill se denna musikalen. Måste köpa biljetter till i höst när den går på Storan!
Bästa är väl ändå att 25th years anniversery släpps på DVD den 6 april! JAG SKA HA!

Dagens form är: Tjaaaa....Lätt träningsvärk :-) Men ikväll blir det medicinboll igen! Har lovat Kärleken det!

Dagens fundering: Vart tog medmänskligheten vägen? Om du nu har någon som ligger och förblöder. Visst f*n ringer du 112 då?! Eller är du så vidrig som människa att du låter bli.

För mig är det en självklarhet att hjälpa en annan människa. Jag kan ge exempel; Jag och en kollega, hjälpte en dam för något år sedan som ramlade. Vi lugnade hennes väninna och ringde ambulans. Det kallar jag för att vara en bra medmänniska. *klappar mig själv på axeln*

Dagens fix och trix:
Idag ska jag fippla lite hemma! Jag ska måla lite och jag ska fixa minst två utkast till, för menyerna till svärmors bröllop. Sen blir det till att sätta sig att planera lektioner framöver....*grrr*

Jag har även fixa-in-Kärlekens-presenter-för-födelsedag som To Do idag. Många presenter blir det :-) Hoppas att någon av dem faller honom i smaken!!
      paket

 *mums*

 *tjohooo*

EF

Kommentera

Publiceras ej