Det är en glädjens dag idag!! (onsdag (+torsdag))

0kommentarer

"Släpp fångarna loss det är vår! Var mänska i sin själ vill väl, när grön Naturen står!" Så sjöng Lena Nyman  i filmen "Släpp fångarna loss det är vår!"

Dagsform tisdag: sådär va.....

Träning: Vet inte, lite varm/frusen

Happenings:

Det finns idioter och det finns idioter... Här är en!

Kvinna ringer:
- "Jag söker XXXXX!"
Jag letar
- "Jag har inget nummer så jag kan desvärre inte koppla dig!"
- "Kan du koppla mig?"
- "Men jag sa ju att jag inte har numret!"
- "Jaha, så du kan inte koppla då?!"
- "Eh, nej!"

*klick*

Torsdag 10/3

GRATTIS ELIN OCH JONAS TILL ER LILLE POJK!



Han var visst lite envis och stannade kvar i magen några dagar extra :-) Men så igår vid 20 snåret sa han hej till världen! Grattis igen!! Massvis med kramar!

Dagsform: Den gick och gömde sig igår någonstans och har inte kikat fram än.

Träning: Blev ingen igår och blir ingen idag heller...fortfarande ont i lilla halsen...*gråt*

Hockey: Jag blundar när jag skriver detta och nog kan jag alltid skynja en liten tår i ena ögat. HV har fått förlorar tabletter och fortsätter spela skitspel. Blir ju ledsen in i hjärtat jue. Nåja, som jag brukar säga till Kärleken. "Det är ju bara fotboll" Får väl säga det till mig själv "Det är ju trots allt "BARA" slutspel" *snyft* *attackgråt*

Sanslöst! Fattar inte hur tankegången funkar där...

100 år från nu!

Jag är vaken men blundar ändå
Är under ytan tills kroppen blir blå
Dina löften håller sanningen varm i hjärtat som brann

Hur kan nåt så stort förvandlas
Hur kan man tappa orken att andas
Att andas

Jag blundar
Och håller andan lite till
Hjärtat stannar
Fan vad ska jag ta mig till
För jag vet att 100 år från nu
Kommer det alltid vara du
När jag blundar

Vi skulle resa, jag boka biljett
Till alla ställen som man borde ha sett
Jag köpte drömmen om ett vackrare liv
När du låg bredvid

Hur kan nåt så stort förvandlas
Hur kan man tappa lusten att andas
Att andas

Jag blundar
Och håller andan lite till
Hjärtat stannar
Fan vad ska jag ta mig till
För jag vet att 100 år från nu
Kommer det alltid vara du
När jag blundar

Hur kan nåt så stort förvandlas
Hur kan man tappa orken att andas

Jag blundar
Och håller andan lite till
Hjärtat stannar
Fan vad ska jag ta mig till
Jag blundar
Och håller andan lite till
Tiden stannar
Nästan alltid där jag vill
Och jag vet att 100 år från nu
Kommer det alltid vara du
När jag blundar
Jag blundar


//EF

Kommentera

Publiceras ej