Dagens busschaufförer

0kommentarer

Antingen är de jättetrevliga...ja nästan så att man funderar skarpt på vad de går på... sen har vi killar som snubben idag.

Jag kommer gående mot busshållplatsen. När jag nästan är framme,kanske saknades ett steg. Startar han motorn. Jag kliver på.

Jag: "-Godmorgon! (ler till och med)"
Bc: "-Ja, god morgon är det väl inte, du kommer ju i sista sekunden! Och det är ju inte bra, eller hur?!"

Eh va? O  han nu hade så bråttom så hade han väl kört eller hur?! Jag hade god lust att säga det till honom. Men jag ville inte förstöra min morgon på honom. Så jag ignorerade honom :-)



Dagsform: Önskar jag hade fått sova lite mer. Men 4 ben å svans har återigen fått för sig att det är kul att störa min Törnrosa sömn. Så 4.45 imorse kom han in med sin leksaksmus och skulle "döda" den. Så det blev ut med kisse och stänga dörren. Zzzz... Höll sedan på att missa gå av i Kista. Somnade i Hallonbergen och precis när tåget stannade i Kista vaknade jag och bara reste mig och gick av. Knäppt. Kändes som att jag fortfarande sov.

Träning: Får se till att ta en promis från Slussen eller något... (Mmmm stor risk...)



Dagens happening:
Åka buss...haha...
bild

EF

Kommentera

Publiceras ej