Svårt - mörkt

0kommentarer

Ja det kan vara jobbigt för mig med. Känner mig lite lätt bortglömd.

Jag bryr mig självfallet om min Kärlek och allt som har med hans tillfrisknande att göra.

MEN av alla vi känner gemensamt har kanske 3% frågat hur det är med mig. Jag mår kanske inte heller så bra av händelsen som varit och allt som kommer efter. Men det är inte en kotte i stort sätt som bryr sig om att ställa den enkla frågan "Hur är det med dig nu när * har skadat sig?" Jag kan räkna på en hand de personer som har frågat.



Ja jag kanske gnäller, men jag får gnälla, iaf här. Bara jag får skriva av mig blir det kanske bra....ja vi får väl se.




Finns ju dock roliga saker som händer oxå mer än mina mörka tankar. Vi ska ha bus på jobbet i veckan, det kommer bli tipsrunda och picnic, lekar och tävlingar :-)

 

Sen blir det kickof i Dk, men det kommer mer om det när jag varit där :-)

EF

Kommentera

Publiceras ej