Snodd lista ;-)

0kommentarer

Vad gjorde du kl 08 i morse: Satt i bussen ungefär vid Odenplan
Vad gjorde du för 15 min sedan: Drack te
Det sista du sa högt: Om det inte är Mollgan eller Spöket Laban
Det senaste någon sa till dig:
"Har min kandidat kommit än?"
Vad har du druckit idag: Te och vatten
Vad var det senaste du åt: Pytt-i-panna (igår)
Vad var det senaste du köpte: saker till midsommar
Vad är det för färg på din ytterdörr: Riksbyggenröd.
Vad är det för väder hos dig nu: Regn
Godaste glassmaken:  Måste man välja...
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, varför inte?!
Sover du tungt: Inte längre...
Drömmer du mardrömmar: Det händer
Trivs du med ditt jobb: Otroligt bra :-)
Favoritklädsel: Så bekvämt och välsittande som möjligt..
Favoritlåt just nu: Crystal Eyes med The Fool's Ballet
Vad ser du om du tittar till höger: Min tekopp.
Vad gör dig glad just nu: jag går  på semester idag :-))
Vad ska du göra härnäst: Kolla på bilder från vår olympiad :-)
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Det funkar....
Favoritgodis: Godis....Popcorn?
Kläder just nu: Svarta skinny pants (fr Vero Moda) Stickad tröja(från Gina Tricot) och en lila/blå tröja från Portugal
Sommarplaner? Åka till Gotland nästa vecka, slöa i Trosa och åka på bröllop i Skåne :-)
Hur många kuddar sover du med: just nu varierar det ganska mycke, från ingen till 4.
Spelar du något instrument: Spelade gitarr
Morgon eller nattmänniska:
Varierar
Vad är viktigast för dig: Att må bra, och att mina nära och kära oxå mår bra

Är du kittlig:
 Do not even go there...
Snarkar du: ABSOLUT inte....om jag själv får bestämma.
Stjärntecken: Våg
Äckligaste insekten: Kackerlacka?
Längtar du mest efter just nu: Att jag kommer back on track och tillika min sambo ska bli bra igen :-)

Kommentera

Publiceras ej