Om man kunde....

0kommentarer

dra fram klockan och man vaknar morgonen därpå och allt är bra igen, vilken värld ska man leva i då?

Idag är ingen rolig dag. Idag är det svart. Idag hade jag helst bara gömt mig under täcket och stannat där för evigt.

Det snurrar så mycket i mitt huvud nu så jag vet varken hit eller dit, ut eller in.

Hur rehabar man sig själv? Kan man det?

Jag hoppas att ingen gör något dumt eller säger något dumt idag - för då kommer jag bli väldigt lessen. LilleSkutt släng dig i väggen.





Jag hoppas att dagens picnic blir bra,  bara vädret håller i sig. Tog inte med regnkläder.... Illa....
det blåser satan utanför mitt fönster


Picnicen gick av stapeln och det var superlyckat. Lekar och mat uppskattades :-)

Vi fick vara inne eftersom det regnade. Vi hade en tanke om att vara ute...men efter en omröstning så vann inhomhus!



Men det var mysigt.

EF

Kommentera

Publiceras ej