Snö igen....

0kommentarer

Idag tänker jag på min vän Marie och hennes sambo och på deras lilla tjej som numera är en ängel!

Tiden har gått fort. Redan två år sedan. Ni finns i mina tankar hela dagen!!



Jobbet knallar på. Börjar arta sig nu. Folk är tillbaka till sina jobb och då får jag mer att göra :-)



Ska ta en tur till SATS idag...det var ett tag sedan så jag tror visst bestämt att jag kommer ha ont imorgon....bara bra!
         

Men oförmågan att ha alla saker på samma plats verkar finnas ständigt... Snurrade runt som en tok för att hitta alla saker till träningen. Jocke insåg nog att jag var mer förvirrad än vanligt... Men till slut kunde även jag packa klart väskan och gå och sova!

Hm...funderar på att köpa en symaskin....


Hoppas att det inte snöar hela dagen


Ha det!

EF

Kommentera

Publiceras ej