Party var det här....

0kommentarer

Dagsform: Jag vet inte riktigt hur det är med den idag.... Upptäckte på lunchen att  min näsa inte ville sluta blöda näsblod. Lätt otrevligt när man sitter och äter lunch... Iaf så känner jag mig helt okej...men jag är lätt fundersam som sagt.

Träning: Idag blir det ingen träning, har MK ikväll och var inte på humör. Och då anser jag att gå och träna för tränandets skull blir bara dåligt. Man gör ändå inte som man ska.

Helgen:
I fredags tog vi det lugnt och kikade på TV. I lördags gjorde vi inte heller många knop (men betydligt fler än igår).
På lördags kvällen var jag på middag inne på K1 med kompaniet. Kul att träffa folket som man inte ser så ofta i annat än gröna kläder. Vissa ansikten var mer bekanta än andra. Himla jobbigt vad en M90 uniform kan förvirra...
Lärde mig återigen att blanda olika sorters dryck är mindre bra....

Idag:
Är det Mary Kay och det ska tydligen bli en överraskning

Sen blir det hem och dyka ner i bingen!! Spela lite Nintendo DS

4 ben och svans:
Han har kommit på att detär döroligt att klättra upp på bokhyllan och leka med sakerna som finns där. Bland annat ett schackspel i glas..... Ingen av oss var väl speciellt road av det  men har kommit fram till att det är bättre att plocka bort det vi är rädda om och låta honom ha sin terrängbana. Det är ju dock väldigt sant - det är lätt att komma upp men svårt att komma ner.... Så vi har fått hläpla honom ner några gånger - lille skrutten.

Special news:
Fick precis veta av en kompis att jag finns med på bild i ett kursmaterial... som delats ut på Gävle Högskola. Vad ska detta betyda.... Spännande! Får snart se bilden!! Hehe...

EF

Kommentera

Publiceras ej