Long Long Long Time No Seen

0kommentarer

Oj oj oj...vad länge sedan jag skrev här då... :-S



Sist var visst Älvdalen förra året. Och ja det har hänt en hel del!!

Jobb/utbildning:

Jag sökte och försvann någonstans bland alla ansökningar - SOU.

Något tilltrubbad reste jag mig igen och traskade vidare. Less på mitt jobb hade jag sökt en massa andra.
Vantrivas bör man inte göra på sin arbetsplats. I mitt fall var det så, så det var dags att gå vidare.

I augusti började jag på mitt nya jobb! Och här är det ju något lugnare än i en hotellreception men sköna arbetstider. 


       ------------------->    
         Gammalt                     Blir                             NYTT!


Militärt:
Jag hann med en SÖF med Hemvärnet i våras och en KFÖ nu i höstas! Det var både ris  och ros

Hemma:
Efter mycket om och men och nej och kanske och nej, så blev det JA okej då!! Så nu har vi en kise! Han heter Laban och han är ett bustroll :-)

                        
Likt som husse        Gosig matta :-)                   Kan oxå skriva       Myyyyyyyyyyyyyyys!

Laban var hos veterinären igår och blev mindre manlig, öronmärkt och fick sin första dos vaccin! Snacka om enegiknippe när vi kom hem!!!

Vad händer mer......
Just nu är det det uppstart på det mesta!
- Jobbet är igång.
- Försvarsutbildarna börjar snart.
- Mary Kay är igång.
- Dansfysen börjar 2 februari (ska bli såååå roligt!! :-D )
- Ungt Forum sätter fart på riktigt!
- Hemvärnet - fullt ös!

Tjing tjing!! Vi ses snart igen

Kommentera

Publiceras ej