Klara! Färdiga! Gå! Och Lite Disney!

0kommentarer

Dagsform: Fit for fight!! Idag är det toppen! Undrar om det kan ha att göra med att det är fredag.....*hm*

Träning: Skulle träna efter jobbet idag, men glömde helt att packa väskan. (Jag vet att det är en dålig bortförklaring....men det är sant!)

Disney:
Vi fick upp ögonen för Mulan nu i helgen som gick. Jag hade fått för mig att den skulle vara riktigt dålig. Snacka om att jag blev glatt överraskad när vi såg den!

Vi har fått för oss att vi ska köpa alla Disney klassiker. Vi har köpt 30 nu är det bara 20 kvar...tur att man inte har annat för sig...

              

När vi samlat alla klassikerna så är det dags för Astrid Lindgren godingar.



Missat:
Jag glömde ju det! Jag stod i hedersvakten på Kronprinsessans bröllop! Mitt kompani stod där Slottsbacken går över till Skeppsbron. I en tiondels sekund såg jag dem sen var de borta.

                                     

Här står jag vid slottet i väntan på att vigselakt och kortege skall rulla på!!


När de hade kommit såhär långt, var vi redan i full marsch påväg tillbaka till vår upk, för att få vila våra stackars armar. Många kilo är bra statisk träning men kanske inte i fyra timmar.

Planering:
Jag hjälper min svärmor att planera hennes bröllop som ska vara i sommar. Det är kul, men massor av saker som ska hinnas med och planeras!

 Vitaby kyrka
Kyrkan

Vi kommer vara nere i Skåne och jag hoppas på en riktigt solig dag med lagom temperatur!

Jag har hittat min klänning och ett par skor till detta, så det är löst det problemet *ler stort*
Får lägga upp bilder på det när själv bröllopet närmar sig!


Nu ska jag snart rulla hemåt, luta mig tillbaka i soffan och spela lite Wii MarioCart  


TJOHOOOOOOOOOOO!!!


Hej då för idag ;-P
EF

Kommentera

Publiceras ej