Helgen...

1kommentarer

Dagsform: Sliten...det är ju trots allt måndag...

Träning: Ingen träning idag. Men jag hittade dock ett par nya goa dans sneakers som fick ett par tillhörande långa varma benvärmare som kompisar!
    


Hemma:
Ska på MK möte ikväll. Så jag kommer inte vara hemma så tidigt idag :-S

 Lille katt har hållt sig lugn inatt! Sovit som en liten gnu hela natten :-) Dock har jag inte sovit så mycke, då lille katt legat på min plats och sovit.... Sovit lite oroligt....

Helgen:
I lördags var jag på SATS Globen. Dit går jag ju inte igen på Jazz klass. Människorna som går dit saknar ju hjärna. Vi går in och tar platser på golvet. Då kommer det fram en tjej till mig och säger
"- Ursäkta, men du står på min plats!"
Varpå jag svarar, lätt irriterat....
"- Det finns massor av plats i lokalen det är bara att ta en!"
Bruden surnar till och menar,
"- Du är faktiskt här för första gången, så ta en plats längre bak!"

Det hela slutade med att jag stod kvar där jag hade ställt mig och bruden stod i mitten och surade. Det finns ingenting som heter "min plats" på en allmän klass på ett gym. *suck*

Igår var vi på instruktörsmöte och det var lite sirap, alla kändes sega....

Värdelöst vetande;

Om 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Reste utomlands med kärleken

2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, Mio fick Valle, Anna fick Melody, Fia fick Lisen, Marie fick Dylan :-)

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
Portugal (och Skåne..hahaha...) 

6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? 

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

8. Vad var din största framgång 2010?
Jag bytte jobb!! :-D

9. Största misstaget? Att jag inte bytte jobb tidigare...

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Fick prognos astma

11. Bästa köpet? Wii konsoll/PS3 och spel!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Allt och ingenting

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Min sambo hoppas jag :-)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Lady Gagas, Katy Perry

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Blandat

16. Vad önskar du att du gjort mer? Rest

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Inget

18. Hur tillbringade du julen?
Med mor, far och bror

19. Blev du kär i år?
 Kan inte bli nåt man redan är ;-P

20. Favoritprogram på TV? Tittar inte speciellt mycke på TVprogram när de sänds, utan ser det kompakt i DVD box.

21. Bästa boken du läste i år? Svensk Maffia

22. Största musikaliska upptäckten?
Svårt att bestämma mig....

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Ja, en systemkamera

25. Något du önskade dig men inte fick?
Nej, inte vad jag vet...

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Var på Texas Longhorn och åt med hjärtat, svärmor och hennes man.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Finns alltid saker som kan förbättras på ett eller annat sätt. Komma in på SOU hade varit en sak!

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Bekväm

29. Vad fick dig att må bra?
Min samb

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Måste man vara det. Mig själv ;-P

31. Vem saknade du?
Mor, far, bror, Nina, Madde

32. De bästa nya människorna du träffade?
Elisabet Forsman

33. Vad ser du mest fram emot med 2011?
Att livet fortgår och att jag mår bra!

1 kommentarer

stewe

25 Jan 2011 12:11

Du står på min plats, va? Lite trött man blir, vafan visst är vi vanedjur men det här är ju löjligt....

Kommentera

Publiceras ej