Fredag och ledig helg :-)

2kommentarer

Dagsform: Sliten, men jag är vaken ;-P 


Träning: Inte idag, har grym träningsvärk sedan träningen i onsdags...haha..

Hemma:
Jag har en överraskning åt Laban, men jag vet inte om han gillar det. Vetrerinären sa att vi skulle prova borsta hans tänder... Jag fick det som mitt mission. Jocke överlät det gladeligen *hm undrar varför*


Kommer hem en kompis till oss ikväll. Ska sitta och planera lite och käka tacos *mums*

 

Imorgon blir det träning igen, denna gången ska jag prova på Jazz på Sats Globen! ska bli kul att prova det! Undrar bara i mitt stilla sinne hur jag i hela fridens namn kommer lyckas med det...med tanke på att jag har så förbenat ont idag..

 EF

2 kommentarer

Adam

16 Jan 2011 15:38

Wee, kul att din blogg lever än... hittade den på min gamla dator som ett bokmärke från förr :)

JennyPennyLain

17 Jan 2011 09:40

Jo jag satte igån nu i förrra vecka igen.. Kände att det är ganskla kul att skriva lite onödigheter låte då och då. Kul att det är någon som läser :-)

Kommentera

Publiceras ej