Mera mera och mera!! Ja massa dumma saker från Fejjan!!

0kommentarer

Igår var det massor att göra! Fullbokat och galet!

Dock hann jag med att se de här uppdateringarna på Facet igår!

"När jobbet känns tungt och tråkigt. Stanna till vid ett apotek och köp en stjärt- termometer av märket Johnson & Johnson. Läs bruksanvisningen. Där finner du meningen "Varje termometer har testats personligen i vår fabrik". Blunda nu och upprepa med hög röst 3 ggr ...
SÅ KAN DU VARA GLAD ÖVER ATT INTE JOBBA PÅ AVDELNINGEN FÖR KVALITETSKONTROLL PÅ JOHNSON & JOHNSON."

"Till alla grabbar som hissar ner brallorna, och visar kallingarna! Vet ni om att det modet ursprungligen började i amerikanska fängelser? Det var för att signalera att man var ”tillgänglig”. Om ni nu vill fortsätta att springa omkring och visa att ni är ” tillgängliga” för andra killar, så för all del, gör det! You think your cool, I think your’e a fool! Förresten, i USA kallas det PBS! ( Prison Bitch Syndrome!;)"

"EFTERTANKE!!!
När jag var liten, då hade jag ingen Xbox utan en sand-box.
Vi hade inget Wii utan skrek wiii i skogen.
Jag hade en cykel och tennis skor..
Min mamma ringde mig inte på mobilen.. hon ropade istället mitt namn från en öppen dörr..
Jag lekte med mina vänner UTOMHUS.. inte ONLINE..
Posta detta på din vägg om du har druckit kranvatten, skrapat upp knäna och klättrat i träd och överlevt... Det var tider de!"

Snacka om att ge sig tid att läsa allt detta när jobbet upptar tid ;-)



Säger välkommen tillbaka till jobbet J och jag hoppas att allt blir tipp topp :-)






Gjordes igår då?! Jo jag var runt en sväng på stan. Köpte en ny gardin till sovrummet. Rädd att den inte passar
:-S

Pös förbi Sofor och köpte mer mat till vilddjuren där hemma.

Hittade även ett riktigt fynd! Jag höll nästan på att slå knut på mig själv så glad jag blev! Jag hittade ett par jeans för 149 kronor. Jo DU läste rätt! 149 riksdaler för ett par jeans som legat på 699 enkronor!

Säg bara inget till Kärleken om att jag har köpt mer kläder.... Hiihihi...

Pratade med lilla mor igår! Saknar henne och far, och då är 60 mil långt borta! Annars brukar det inte vara något problem! De kommer förmodligen upp under en helg i höst!

Tjoho!!

Ne back 2 business!

EF

Kommentera

Publiceras ej