Me an my super-skinny-slim pants!

0kommentarer

Sitter här och funderar på  hur man ibland mot sin vilja omvänds. Med sin vilja omvänds. Och med en knyck på envisheten och stoltheten viker sig för vissa saker.

Jag har alltid varit emot byxor som smiter åt så man tappar blodtillförseln till benen. Nu sitter jag i ett par sprillans nya super-skinny-slim byxor. Och det värsta av allt är ATT JAG GILLAR DEM!

Min syn på dessa byxor har varit att mina tjocka ben inte får plats. Döm av min förvåning när jag lyckades med konststycket få på mig ett par och de dessutom satt bra! Jag blev visst såld...*suck*

Jag grubblade ett tag om det var så att jag började ge efter för det evinnerliga modet som finns runt om oss. men jag kom ju på, jag har ALLTID haft kläder som jag känner mig bekväm i. Jag köper INTE kläder bara för att det är "DET SENASTE". Så då funkar ju min filisofi - trots att jag har super-skinny-slim jeans! Fler kommer det nog att bli :-)


Tillsammans med min nya väska blir man ju helt enkelt snygg ;-)
Byxor och väska från Mango!

Nu är jag på jakt efter ett par skor som passar till min nya outfit ;-) Till Kärlekens STOOORA glädje...... "Å nej , inte mer skor....!"




Någon hade tråkigt på jobbet och gjorde figurer med post-it lappar!

Snart dags för lunch och sedan är det full rulle igen! Idag händer det massor :-)

Peace and Love!

EF

Kommentera

Publiceras ej