Hädelsernas tid!

0kommentarer

Jag förstår inte sånt här, som nedan. Eller är det bara för att jag tänker annorlunda. Och tycker att det är bra att all känner sig bekväma med sin sexuella läggning. Jag blir så less på människor som måste förstöra för andra.

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/soldater-krankta-under-prideparaden_6373850.svd


Fine om de inte gillar att det finns personer med annan läggning inom försvarsmakten, men kom inte och förstör. Det blir inte bättre av att förstöra för andra.

Det är sällan jag lägger mig i debatter. Men nu kunde jag inte låta bli.


Kise och Kise äter och frodas :-) Busar som sjutton!

Det är dags att gratulera lite nyfödda :-) storken har varit här igen och levererat!!



Zara och hennes Mats fick en liten Freja den 2 augusti
Sara och Jerry fick en liten son som ska heta Louie den 3 augusti

Kristin och hennes P-A  fick en liten son som ska heta Elwin den 7 augusti

Så nu blir det sömlösa nätter och spring hit och dit!!



Nu reser vi oss igen och ser framåt och hoppas på en lycklig höst!!


EF

Kommentera

Publiceras ej