Skit. Blä. Skit.

0kommentarer

050110

Förbannat skit.

Klockan ringer. Jag går upp. Jag till och med sminkar mig. Klockan är 5.30. Radion spelar lite roliga låtar. 0600. Jag traskar ut till bussen. 2 minuter senare sitter jag på bussen. Kommer till Slussen och då är tunnelbanan mellan Gullmars och Hötorget avstängd "pga tekniska problem". Gah....*morr* Traskar över till 3an och står och fryser.

Kommer till jobbet lagom tid ändå. Lite senare än vanligt.... Ser Chrillmeister och han sitter bara på sin rumpa och fnissar... Antyder något om att det "bara ska vara Anki och KjellÅke som hans såg på schemat..." Redan där får jag ett snespel på mig själv...Och tänker i mitt stilla sinne att NEJ DET FÅR INTE, KAN INTE VARA SANT! Kommer ut i BO och inser när jag tittar på schemat att Chrillmeister har så rätt... 

Jag börjar mitt pass först KLOCKAN 15.00.

Sitter en stund på jobbet och tjurar och åker hem! När jag låser upp dörren tittar min kära sambo ut från toan och ser ut som det största frågetecknet på länge... "Älskling vad gör du hemma?!?" Jag förklarar och han fnissar. Tror han tyckte lite synd om mig... Gick och lade mig somnade direkt.



Igår den 6, plockade vi ner alla jul saker. Det blev väääldigt mörkt i vår lilla lägenhet. Har ju hunnit vänja sig vid de fina ljusen från granen och så :-D

Och vet ni vad.....jag, JAG!!, tog sovmorgon!! Ovanligt. Min kärlek väckte mig en stund efter 12!! Händer typ aldrig...

Tittade på Heder och Samvete och väntar nu på att box 7 ska släppas så att vi får se vad som händer!!

Gick och lade mig trött som en gnu. Men när det var dags attt sova, lyckades jag inte somna...*mutter* Orka.


Idag är det växeln som gäller. Ringer inte överdrivet mycket men det betyder inte att det itne finns nåt att göra.

Har snöat idag. Önskar att det inte var så kallt så att vi kunde ta en promis ute i snön!! Jag var på Skogskyrkogården i lördags och tog en massa fina bilder! Lägger kanske upp några sen!!

Kramar

EF

Kommentera

Publiceras ej