*Mutter*

0kommentarer

Jag fick ett ryck igår...

Jag tröttnade på att bli förbigången..

Jag var inne på Preem (gå aldrig dit, servicen suger) och skulle köpa en dricka. Det står en man och en ung kille i kö framför mig. Bredvid står det en gubbe och pratar med en annan av kassörerna.

Killen betalar. Mannen framför mig betalar sin tidning. Jag sätter upp sakerna på disken för att det är ju min tur nu :-)

Gubbarna pratar fortfarande.

Då kommer det upp en kille till vänster om mig och får hjälp av gubben.

HALLÅÅÅÅÅÅÅ jag stod i kö och väntade snällt på min tur och den apan tränger sig.

Jag fick nog och gick.

Ja jag lämnade mina saker på disken och gick.

Nu vaknade gubben (kassören) till och ropade efter mig;

"Hallå, du glömde något!!"

Jag svarade tillbaka;

"- Mmm, och du glömde att det finns kösystem i Sverige!"

Och sedan gick jag till Tempo och köpte det jag ville ha =-)

Så köp aldrig någonsin något hos Preem inte ens bensin!!


EF

Kommentera

Publiceras ej