Dan innan...

0kommentarer

....allt ska vara färdigt inför kvällen ALLA pratar om.

Det bästa i år är att jag inte har nått att stressa för...Jag jobbar och hinner inte partaja i år. Nyårs stressen har aldrig infunnit sig.  :-D

Hjärtat ligger fortfarande och sover. Han ska vända på sitt dygn. Blir så när han jobbar natt. Kommer bli tomt och kallt att sova i natt. :-(

Ska iväg och träna strax blir både cyckel (trots att jag inte gillar det) och Core. Har aldrig riktigt förstått det där med spinning. Sitta i en sal med en massa andra svettiga människor på en cyckel som inte rör sig. *mutter*

Återkommer när jag kommit hem...om jag överlevde dagen med träning :-)


Uppdatering!!

Helt slut efter dagens träning. Cyklade som en galning och Coren tog den sista musten ur mig.

Jag hann till och med innan träningen spy lagom galla över SL. Hoppar på 2an hemma vid, tränar inne på Zenit. Kommer till Tjärhovsplan och ser att 53an stannar, så jag hoppar av och springer som en tok. Bussen står still fram tills jag kommer fram då kör den j*veln.... Hm..vänta 5 minuter...Ny buss till Slussen och av där ner i tunnelbanan på tåget och hitta en plats att sitta på. Vagn 2 var inget att vara i då någon hade roat sig med att spy ner 3 av 4 platser i en del av vagnen. Vagnbyte i Gamla Stan. Vagn 3 var inte heller dörolig men nästan framme!

När passen var slut, knallade jag ner och skulle byta om. Hinner låsa upp skåpet så går brandlarmet. Så det var till att rycka med sig allt (som redan låg fint i väskan) och gå ut. Svettig och mysig som jag var kändes det ju helt förfärligt att ta på sig jackan men men vad gör man inte?! Jackan kom med :-D Tror att min sambo inte hade blivit glad om den hade varit kvar. :-S

Pös hem till en go ( :-S )proteindrink och myste i soffan :-D Efter ett gott varmt bad :-D


Julen 2008               
Yngsjö, julen -08         Sickla, januari -06        Öland, juli -09


Home alone :-/

Kramar

EF

Kommentera

Publiceras ej