Svävar

0kommentarer

på små rosa ulliga moln. Har det där löjligt töntiga smajlet på läpparna dag ut och dag in. Men vet du...jag bryr mig inte....för jag mår BRA!!

Han får mig att må bra. Hela helheten känns bara sådär bra!
(och där blev jag tjatig)

Men iaf....det är svårt att skriva ner hur man egentligen känner och mår när man bara har fjärilar i magen...och ja inte kan sluta le...(tjatar lite till)


Nog om detta och vidare till vad som hänt annars...

Ja som vanligt sjukt mycke på jobbet....det har ju varit Elitlopps helg...och tacka gudarna för att jag var ledig... Varje år just denna helgen är det helt galet att jobba. Hela Sthlm är fullproppat med travgalna människor.

Nästa helg är det dags för Stockholm Marathon...Ja du kan ju tänka dig hur det kommer vara i stan. Massa avstängda gator och irriterade gäster kommer det att bli...


Idag skiner solen som den ska och jag ska strax ut och snurra mina lurviga hehe

Ses sen!!

Puss och Kram

EF

Kommentera

Publiceras ej