Plankning på hög nivå.....men jag gillade den....sorry ;-)

0kommentarer

Utseende

Jag är 160 cm LÅNG

Väger 50kg (tillräcklig för att leka vikt åt någon som vill...)

Jag tycker jag är fulast när pollen storyn poppar förbi....(typ som ny...)

Jag tycker jag är snyggast i stan när jag festar....*asg*(vem tycker inte det....)

Har fått veta att jag lätt blir brun (ja det finns något som heter pigment har jag hört)

Har fått veta att jag ser vältränad ut (från vilken planet är du ifrån...)

Jag är nöjd med mitt hår...nja förresten...allt för jag är så j*vla snygg (tur man har självkritik högst i ordlistan.)

Jag är skåning i 08 området


Familj

Jag har svurit åt mina föräldrar (det har väl hänt någon gång med höjd volym)

Jag har rymt hemmifrån - ne...

Jag har aldrig blivit utslängd hemmifrån.

Mina föräldrar är ff gifta.

Jag har en brorsom är tre år yngre än vad jag är.
:-D



Jobb/karriär

Jag är nästa chef. (Ja, i nästa liv)

Jag har bråkat med min chef. (NOPE)

Jag är inte nöjd med min lön (nä, men jobbar man som man gör, får man skylla sig själv...)

Jag tjänar mer än mina föräldrar. (Vilket århundande är du ifrån)



Hus & hem

Jag bor 10 min från civilisationen ;-)

Jag har för liten lägenhet för mig och mina tavlor

Jag har hållt på att dö i min lägenhet. (Vad är mer ynkligt än en förkyld jag.....U tell me)

Min lägenhet kommer aldrig bli min (andrahand suger fett)

Jag har diskställ. (bra att ha har jag hört)

Jag har hört min granne ha sex. (nej tack)

Min granne har hört mig studsa rundor till musik.


Civilstatus

Jag är upptagen ut i fingerspetsarna ;-)

Jag äger inget husdjur längre. (dammråttor räknas inte.....kanske dammelefanter?)


Skol år.

Jag trivdes i skolan. (ja vad ska man säga.....)

Har tagit examen från högskolan (För att jag är bäst)

Hade fobi för att göra mina behov på skolans toaletter. (vem har inte det)

Jag har fuskat prov. (lönar inte sig ett dugg)

Jag har skolkat . (Ne)


Ungdomsår

Jag har SKA göra GSU i Härnösand. (ge mig en insatsstyrka sedan)

Var Moppe raggare när jag var 15år. (Eh, neh)

Stod och hängde i cafeterian på rasterna. (C4)

Har blivit as full på hembränt. (ingen höjdare - låt skiten vara)

Svurit att aldrig dricka mer (Yeah right, precis som om man håller det)



Fritid

Till att börja med vill jag fråga.....

VAD ÄR FRITID??

Jaha, såndär tid man har över när man slutat jobba.....

Sjunger

Saknar dansen

Umgås med människor som jag tycker om



Kommentera

Publiceras ej