MÖNSTRING

0kommentarer

Fan jag suger verkligen på Isokajen..... Förbannade teknik.... Å dummare med åren har jag tydligen också blivit.... Iaf om man ska följa det som helgens övningar bjöd på.

Inryckning söndag 15.00, Näsby Slott (Pliktverket i Sthlm)

Inskrivning

Dataprovet och levnadsbeskrivning

Middag

Information

Sova....

Vakna tidigt.... 7.00 frulle

Sedan

psykologen

sedan

läkaren

efter det lunch

Information om man kommit med eller inte

JAG KOM MED!! ME SOOO HAPPY!!!!


Massa trevliga tjejer som kommer vara med. Kommer bli den goaste plutonen någonsin!!!

Nu blir det omändring på mathållning, festande och ja såklart....tränadet....

Nu ska jag börja gå hem från jobbet mina tidiga dagar med start imorgon, inget mer onödigt godis, bara för att äta godis. Ingen mer läsk eller annan sockeröverdriven dryck...

Jag måste ju komma i form och skaffa mig en kondition och fysik som heter duga!!!

Med början imorgon!!!

Puss och puss igen ;-)

EF




Kommentera

Publiceras ej