Helg....

0kommentarer

ja för de som inte jobbar...

Jag kör mitt tio timmars pass denna helgen. Tidigt imorgon och lagom på söndag.

Kärlek
Vad har hänt sen sist. Lovade att uppdatera. Massor har hänt, massa livs förändringar. Ja både för mig och för andra. Det är verkligen så...(iaf bland de som jag umgås med) att tar det slut för ett par går det nästan hela rundan runt i vänkretsen.


Precis innan påsk tog jag det jobbiga beslutet. När man inser att man inte älskar en person på det rätta sättet ska man inte vara kvar i den relationen. Ett väldigt jobbigt beslut. Men bäst för alla (två) inblandade.

Att bli sårad  - gör ont. Att såra någon gör ont.

Vi pratar fortfarande vilket är skönt. Känns som att det inte finns något hat iaf. Men jag vet inte vad han känner nu.

Livet går vidare.

JObb
Det är fullt ös på jobbet som vanlig. Börjar komma in i det mer och mer. Känns som att jag hittat rätt.


Nu är det dags att sov om jag ska orka upp imorgon!!
Skönt med en lugn helg!!

/EF

Kommentera

Publiceras ej