Massa saker nu ju...

0kommentarer

Ja nu har jag varit olydig igen....jag inte så bra det här med bloggande....skulle kanske ha en Award där man utser den sämsta....jag tror jag vinner...

Take it from yesterday!!

Vi sa hejdå till Chris *snyft* Det är ju inte bara någon som åker till London utan det är Chris, fy fasen vad vi kommer sakna henne. Vi var ett  nätt litet gäng som knallade till Locanda. Massa drinkar, trevliga människor. Vi knallade vidare till Skrattande Ankan. We like a lot. Jag hittade eller jag menar Jonatan hittade en massa "nya" funktioner på min kamera.....hmm....undra hur intresserad jag är av funktioner på den...har väl ägt den i så där tre, fyra år och inte vetat en massa saker om den. Ja hjälp...

Jobbat stängning denna veckan *suck* Men men någon måste göra det....

Förra helgen firades jag på lördagen. Tack för alla gratulationer både då och helgen innan. De värmde massor!! Vi var en trevlig liten skara som sedan gick ut.

Imorgon ska jag och Hjärtat gå på Choklad Mässan på Nordiska. Mums...hehe... Och nu ska jag äntligen få tummen ur och ta mina små ben och bestiga Hammarby backen.

Puss puss
EF

Kommentera

Publiceras ej