Nu tänkte jag lägga lite tid här!!

0kommentarer

Jag vet att jag har varit borta ett tag från Internet och allt som har med det att göra. Många orsaker om man säger så... Det mest primära har väl varit att min kära Internet leverantör tyckte att det var roligt att stänga av mitt Internet i dryga 10 dagar. Men nu är jag tillbaka igen...tro det eller ej!!

Jag vet inte ens när jag skrev sist med något som kan varit intressant....

Okej nästan en månad sedan...uppppppsssss.....

Jobbat som vanligt...inte så mycket att berätta där. Samma gamla tjat och gnat.

Åkte dock hem denna helgen som gick. (vet att jag inte sa något till någon) Mamman och mormorn fyllde år så det var allt ljus på dessa damer denna helgen. Träffade kusinerna i söndags, trevligt =))

Helgen innan var jag och Hjärtat på bio på lördagen och såg "Perfect Stranger" med Halle Barry och Bruce Willis den var okej... Sedan var vi på IKEA på söndagen och det blev en massa turer till och från Tyresö och IKEA och Nacka och Tyresö....Tur att det finns stora bilar när man köper stora sängar... Har börjat sova in mig i den nya sängen. Ibörjan tyckte jag att den var lite för hård.. Man vänjer ju sig!!!

Valborg tillbringades med Lojs och Mange, Hjärtat och lite fler kollegor till mig. Blev en rätt lugn tillställning =)

Tränade för första gången sedan januari, kommer att ha så ont i den lilla kroppen imorgon. Men nu är det dags att börja ta tag i sitt levande på riktigt och sluta med godis och annat onödigt småätande. Fasen vad svårt det kommer att bli. Mår inte bra av att se mig själv förfalla.

Jobbar tidigt denna veckan som blir kort =)) Ledig torsdag och sedan kompar jag på fredag. Kan hjälpa Hjärtat och förbereda inför kvällen!! Ska grillas *MUMS*

Nu ska jag studsa in i duschen och sedan ska jag ner i bingen. Kommer sova som den sköna Törnrosa!!

Puss puss darlings

EF

Kommentera

Publiceras ej