Trött som en gnu å...

3kommentarer

ändå sitter jag här....

Har varit på after work med Cissi, Kristin och Bi. Snurrade in på LD tog några öl och hamnade på Caspers... Grabbarna från jobbet satt där och hinka öl...klart vi hinka med då...

Veckan som gått har varit turbulent. Jag har kastats mellan tankar att totalt sluta jobba till att försöka överleva och mildra mitt temprament. Vissa dagar har varit bättre andra totalt katastrof.

damen jag pratar om är den dam som ringer in till bokningen cirka 50 ggr på en minut. Hon kan inte få in i sitt lilla huvud att i hotellbranchen så sker förändringar hela tiden. Hon är ett totalt kontrollfreak. Jag orkar inte.

Ska bli sååååååååååååå skönt att åka ifrån den här stan och hem till lugnet den goda maten mamma pappa Jocke Elin och Mia det går inte ens att beskriva den känslan. Helt enkelt underbart. Kort och gott.

Bort från stress, alla elaka illsinta tankar. Bara hem glömma allt som finns här uppe som är till besvär och njuta av lugnet i Skåne.

Vill dock inte bort från mitt hjärta men jag måste bort från stan så enkelt är det.

Mitt hjärta är ute och dricker öl ikväll och jag får träffa honom imorgon *ler stort*

Måste sova nu!!

Puss mina darlings!!

EF

3 kommentarer

M

31 Mar 2007 17:35

J är där..saknar honom

willow

31 Mar 2007 19:38

Jag längtar tills jag får träffas igen. Miss you babe.......Pussar

M

02 Apr 2007 19:09

japp, get over here honey!!

Kommentera

Publiceras ej