Styrelsemöte

0kommentarer

Känns helt plötsligt så vuxet när man sitter där med damerna på STYRELSEMÖTE.... Massa saker och rutiner som jag inte riktigt har full koll på. Kändes rätt stort att sitta där och kunna säga VETO om jag nu misstyckte om något. Nu var fallet inte så, men ändå..... Man ser kåren på ett helt annat sätt än man gjorde innan.

Jag ska tydligen hålla en halvtimmes information om Ungt Forum. Hoppas att jag kan köra en power point för då ordnar sig alles =))

Hörde av mig till en person idag, fick oväntat trevligt svar...hade inte riktigt räknat med det.... Responsen på senaste mötet var om man så säger iskallt....Dock var det ju inte jag som gjorde bort mig sist vi hastigt träffades.

Nog om det. Ska väl alldeles strax pysa ner i bingen och sova som en liten prinsessa!!

Over and out....

EF

Kommentera

Publiceras ej