Ska se om det funkar denna gången då...

1kommentarer

Jag tänkte att jag liksom mina medsystrar i Skåneland skulle starta en liten bloggis här...Men sist jag skrev vet jag inte vad som hände...Datorn hängde sig och jag lacka ur... Så det blev inget...så nu ger jag det en chans igen ska se om det blir bättre.

Min sötnos har åkt till snön och kylan och ska utsätta sig för något som kallas för skidåkning...Tur att man inte följde med där (inte för att det var inplanerat). Vem vet jag hade kanske brutit benet första dagen eller något...sådära 10 minuter i backen och sedan akuten...Skulle vara precis så som bara jag kan göra *asg*

En av mina vänner hemma är lite lessen och vid sånna här tillfällen vill ju jag vara hemma och krama på henne. Säga till henne att allt blir bra. För bra blir det vare sig man tror det eller inte. Det tar ju bara olika tid.

Jag har inte riktigt bestämt mig om jag tycker om den här blogg sidan....den är lite bråkig med mig...

1 kommentarer

Mio

04 Mar 2007 20:46

jooo håll ut, skriv ett par gånger. kul med folk här..välkommen. kram

Kommentera

Publiceras ej